Quinta-feira, 24 de Janeiro de 2019
Investigação/projetos

Glossário da poesia medieval profana galego-portuguesa - GLOSSA

Países: Galiza

Filologia

O Glosario da poesía medieval galego-portuguesa (GLOSSA) constitui o primeiro repertório lexical dicionarizado, contextualizado e exaustivo do corpus da lírica profana galego-portuguesa: cantigas de amor, cantigas de amigo e cantigas de escarnho e de maldizer, para além de alguns textos de outros gêneros com uma menor representação.
 
A primeira versão completa do glossário está acessível no site do projeto: http://glossa.gal/.
 
O GLOSSA nasce no seio do Grupo de Investigación Lingüística e Literaria (ILLA) da Universidade da Corunha, sob a orientação de Manuel Ferreiro como Investigador Principal e com a colaboração de outros membros do ILLA: Xosé Ramón Freixeiro Mato, Xosé Manuel Sánchez Rei, Xoán López Viñas, Leticia Eirín García e Estefanía Mosquera Castro; além de Bieito Arias Freixedo da Universidade de Vigo.
 
Este Glossário é realizado no âmbito dos projetos de investigação Glosario crítico da poesía medieval galego-portuguesa. I. Cantigas de amor e cantigas de amigo (ref. FFI2009-08917) e Glosario crítico da poesía medieval galego-portuguesa. II. Cantigas de escarnho e maldizer (ref. FFI2012-32801), financiados polo Ministerio de Ciencia y Tecnología e polo Ministerio de Economía y Competitividad, respetivamente, durante o período de 2010 a 2016.
 
Contacto
 
Manuel Ferreiro
Faculdade de Filologia
Universidade da Corunha
Campus da Zapateira s/n
15071 A Corunha
manuel.ferreiro@udc.es
Tlf.: 981 167 000 (ext. 1728)
Fax: 981 167 151

Informação relacionada

Enviar Informação

Mapa de visitas